luni, 28 februarie 2011

Mihai Petre si-a descoperit un nou talent la Music FM

Mihai Petre si-a descoperit un nou talent la Music FM In acest weekend, Mihai Petre a fost invitatul special Music FM. Juratul emisiunii “Romanii au talent” la ProTv a experimentat pentru prima data o postura noua care i-a adus mai multe emotii de cit se astepta: aceea de DJ.
Mihai a vorbit pentru ascultatorii Music FM la emisiunea “StarList”, sambata de la ora 16.00 si a ales din playlistul emisiunii cateva piese preferate, impartasind celor aflati pe receptie si informatii deosebite legate de ele.
Prima aleasa a fost piesa “Puttin on the Ritz” - Taco, precizand ca: “Pe o versiune mult mai veche, din anii ’30 am dansat quick step in multe competitii si este o piesa care imi da multa energie”, a povestit Mihai.

A doua melodie aleasa de binecunoscutul dansator a fost “Cry, cry” interpretata de Oceana despre care a povestit ca a participat la versiunea poloneza a emisiunii “Dansez pentru tine”. “A dansat foarte bine, desi era insarcinata si tocmai din aceasta cauza a si renuntat, neajungind in finala. Dar oricum, impresia pe care a lasat-o a fost una foarte buna”, spune Mihai Petre.

El a incheiat emisiunea la MusicFM glumind ca: “Cele doua ore de StarList se apropie de sfirsit, la fel si talentul meu la MusicFM” insa experienta l-a incantat.

Ma bucur ca am acceptat invitatia pentru ca imi place sa invat lucruri noi si mi-a placut mai ales sa descopar in playlist piese ale unor artisti pe care ii apreciez. Am avut ceva emotii, dar as repeta experienta cu placere”, a concluzionat Mihai Petre.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More