luni, 28 februarie 2011

Doamna Tamara cu fiul ei si talentul lor neinteles de juriul de la "Romanii au talent" FOTO

Doamna Tamara cu fiul ei si talentul lor neinteles de juriul de la "Romanii au talent" FOTO Printe inscrisii de la "Romanii au talent" s-a regasit si un tanar bine educat cu aproape trei facultati, un CV aproape impresionant si multa recuzita aproape sufiecietenta.

"Momentan sunt somer am terminat doua facultati de film, dar nu am reusit sa gasesc un producator pentru a-mi realiza filmele. Am venit la Romanii au talent pentru ca este singura posibilitate a mea in acest moment, de a realiza ceva", a spus tanarul.

El a venit insotit de mama lui care a declarat: "L-am incurajat pentru ca dupa trei ani de somaj o doamna psiholog, colega cu mine mi-a spus ca va uita tot ce a invatat in scoala, ca va avea o stare de depresie si ca trebuie sa-l tin ocupat optimist si tot talentul meu pedagogic l-am folosit”.

Astfel, tanarul si-a luat jucariile si a intrat pe scena, insa din pacate pentru el Mihai Petre a apasat butonul in primul minut. El a incecat sa joace o scena din Matrix in jucarii de plastic care reprezentatu o camila si capra.
 
La finalul momentului Mihai Petre a salutat-o pe mama tanarului, insa raspunsul ei a fost unul categoric: "O sa o aveti maine dimineata la ora 10".
 
Conversatia a continuat cu reprosuri din partea doamnei catre Mihai Petre. Ea i-a adus acuze despre jurizarea de la "Dansez pentru tine". Mai mult decat atat, ea s-a indreptat catre el, in pasi de dans si i-a luat sucul din fata.

Moment in care atentia lui Mihai Petre s-a indreptat catre fiul doamnei si i-a spus: "Cred ca nu a fost tocmai bine", iar el a raspuns: "Asta este parerea voastra!".

"Nu dar efectiv voiam sa-i torn sucul in cap lui Mihai Petre", a mai adaugat doamna in culise. Timp in care pe scena raspunsul final al juriului a ramas neschimbat si a fost de trei ori “NU”.

Bineinteles, dupa cum a promis doamna Tamara a venit si a doua zi a intrat pe scena si a inceput sa-si spuna povestea care a uluit sala si mai ales juriul.

Povestea a continuat in culise timp de cateva minute pana cand la final a plecat acasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More