vineri, 8 aprilie 2011

14 comentarii:

ei trebuiau sa se duca in finala

offf ce rau imi pare k nu au trecut in finala...
sper sa se tina de cuvant Andi Moisescu...

DFC merita sa se duca in finala au fost cei mai tari pentru mine si inca raman asa !!!!!!

imi pare rau ca nu ati fost alesi sunteti foarte buni:X:((

Baieti, sunteti super!!! Imi pare rau ca nu ati mers mai departe... :(( Mult succes in viitor si sa ajungeti cat mai sus!!!

dfc sunt cei mai buni pacat ca nu au mers in finala mult succes pe viitor they are the best

cum se cheama melodia cand se blocheaza paco si sonny?

cum se numeste melodia unde merge paco in maini?

chiar meritau sa fie alesi spre finala..

flying steps - we are robotic si a 2-a dj def cut - battle zone;)

Robo,paco,sony (DFC)sunteti cei mai buni din tot concursul romanii au talent...mie mi-au dat lacrimile cand nu ati fost alesi...eu sper foarte mult sa se tina de promisiune andi moisescu ....HAI DFC!!!!!!!!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More