vineri, 8 aprilie 2011

16 comentarii:

super tare.....bravo!felicitari

meriti sa castigi, ai talent.

imi place de acest copil foarte mult merita sa ia premiu!!!!! si eu as vrea sa cant ca el dar nu pot asta e bravo!!

este un adevarat talent...si dupa cum spunea Andra...nu cred ca toata lumea admira beatbox`ul...si eu as vrea sa cant ca el dar nu reusesc...Cosmin Agache are talent...

Super Super si iar Super !!!

waw super cool. bravo cosmin.

E COOL!!! E cel mai tare beatbox-er

:extraordianr chiar are talent

Super tare!!! Votati-l pentru ca merita sa ia premiul cel mare!!! Multa, multa bafta !!! Bravo!!! WOW!!!

e foarte tare postiul....mai ales de bagat intr-o discoteca...si eu sper sa cartige...da ce tare face...si e foatre greu...sa castige..

esti super si sper sa castigi tu !bafta

super stiu ca nu multi oameni apreceazal beat-box-ul dar eu stiu ca el este un talent si merita sa ia premiul

super super tare baiatul....coooooollllll!!!!!!;)

e mai tare decat un dj la mixaji

Cel mai tareeeeeeeee!!!!!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More