miercuri, 23 februarie 2011

Andra a declarat live pe Perfecte.ro: Traiesc cea mai buna perioada din viata mea!

Andra a declarat live pe Perfecte.ro: Traiesc cea mai buna perioada din viata mea! Plina de energie, in asteptarea primului bebelus, Andra care face parte din juriul emisiunii "Romanii au talent" difuzara la Pro Tv, vineri, de la 20:30 a discutat live pe perfecte.ro cu fanii ei care au fost curiosi sa afle cum decurge sarcina, cum asteapta Catalin nasterea primului copil si cum va fi Andra ca mama. N-au lipsit insa nici intrebarile despre stilul vestimentar, care au adus-o pe primul loc in topul fashionistelor din Romania.
"Va doriti un alt bebe?” a intrebat curios unul dintre fani. “Deocamdata sa ne bucuram de primul bebe. Cu siguranta, ne dorim inca un bebe” a venit raspunsul Andrei.

“E cicalitor Maruta?”
a venit o alta intrebare directa. “E atent, asta e cuvantul potrivit. Mi-am dorit ca jumatatea mea sa fie atent. Voia sa fiu atenta sa iau medicamentele din timpul sarcinii, ma intreba mereu daca le-am luat, daca am baut suficienta apa”, a completat Andra.

La intrebarea daca va naste normal, Andra a spus ca tinde spre cezariana. ”Mi-e teama, e normal, sunt la prima sarcina, deocamdata n-am luat decizia, mai avem timp, mai sunt cateva saptamani” a declarat Andra.

Andra ne-a mai spus live ca a avut o sarcina usoara. “Acum e mai greu, noptile sunt mai grele pentru ca am dureri de spate. Dar nu ma mai plang, sunt la perfecte deci trebuie sa fiu perfecta” a declarat cantareata.

Cat despre meseria de parinte, Andra a spus urmatoarele: ”Eu si Catalin, vom invata impreuna cum sa fim parintii ideali pentru copilul nostru. Am avut putin timp de pregatire pentru ca sora mea a nascut in urma cu doua luni, sora mea mi-a fost un bun profesor”.

Tot in legatura cu bebelusul, unul dintre fani a fost curios sa afle daca Andra ii canta. A venit si raspunsul. “Pana la 7 luni, am cantat impreuna. Acum ascult muzica, dar ii si cant. Este foarte greu sa mai cant ca inainte, bebe apasa pe diafragma, mi-e mai greu sa respire si sa cant” a spus Andra.

Cat despre prima intalnire cu el, Andra a recunoscut ca ii este putin teama: "Nu stiu cum am sa reactionez cand am sa-l vad pe David. Am sa plang, ca asta stiu sa fac", a glumit Andra. "Am plans si la Dansez pentru tine si la Romanii au talent. E normal sa dai frau liber sentimentelor."

Apropo de muzica, Andra a marturisit live pe perfecte.ro ca melodia “Something new” merge foarte bine in Romania. Mai mult, se pare ca bulgarii, israelienii si francezii vor putea asculta noul hit al Andrei.

Cat despre posibilitatea de a deveni un trendsetter in viitorii ani, Andra a marturisit ca isi doreste mult acest lucru ”Doamne ajuta sa devin un trendsetter. E normal sa-ti doresti sa fii si in muzica si in imagine”

“Daca ar fi sa dau timpul inapoi, as face aceleasi lucruri in viata. M-as marita tot cu Catalin. Chiar ii spuneam: ce mult mi-ar placea sa fim din nou la petrecerea noastra” ne-a marturisit Andra.

Referitor la show-ul Romanii au talent, care se difuzeaza la ProTV in fiecare vineri la 20.30, Andra a declarat: "Daca pana acum nu aveam sanse in Romania, ProTV vine cu cea mai mare sansa. In plus, de emisiunea asta ma leaga si ceva sentimental – am prins toata sarcina pe parcursul preselectiilor din tara si din Bucuresti."

In prima editie a emisiunii, Andra a fost impresionata de piruetele realizate de familia Luca, 116 la numar. Chiar daca a facut in trecut dansuri populare, ea nu a spus live pe www.perfecte.ro ca nu ar reusi sa faca mai mult de 15 piruete.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More