sâmbătă, 2 aprilie 2011

42 comentarii:

cel mai tare dintre toti a fost valentin paun
dar juriul nu a ales corect

nu a fost chiar cel mai tare, dar oricum merita sa intre in finala...akikai aia ..nici DA nu meritau in preselectie :|

Nu va suparati stie cineva cumva cum se numeste a doua mel :D ??

merita sa castije ie fuartebun dar spectatori...

el merita o sansa si sa intre in finala.....si intr-adevar Akikai aceia nu m-au impresionat deloc...iar Valentin bravo !!!

nu sa ales deloc corect nici in semifinala aceasta...ca si in prima doar rateuri in finala

cum se numesc melodiile va rog frumos spunetimi, apropo merita sa castige acei akikai nu meritau sa mearga mai departe

melodia dupa faza cu domn semaca o stie cineva?

cea mai tare faza a fost can cata dances pentru tine ie cel mai tare heee macarena XD

merita sa fie in finala dar tinand cont ca traim in Romania treb. sa acceptam cretinismele altora.La noi ca deobicei totul pe invers...pacat de el chiar are talent..

adevarul este ca suntem un neam de karatisti,ce mai SUNTEM PRO....sti tuturor

HOREA,CLOSCA si CRISAN au fost mari sensei la vremea lor,reprezentau un mare DOJO din apuseni.trupa asta merita cu adevarat sa ne reprezinte international.asa e romanu MARE KARATEKA

era fair play daca se afisau si rezultatele votului ca emisiunea pare putin cam regizata si seamana tot mai mult cu cea din UK

stie careva cum se numesc melodiile

Ce misto e Baiatu:X:X:X
fata il ajuta mult:)))
e un scuump:X
merita sa intre in finala:(:X!

stie cineva cum ii zice la melodia de la 1:10 va rog !!

pe pile s-au ales finalistii

ce melodie este la 1:36 in video din semifinala ? a lu valentin paun pls spunetimi si mie care stiti

A Doua melodie este : Gyft - They Just Don't Know

Bravo Valentin. Daca bagai muzica mai vesela si dans mai mult erai ales 100/1000.Oricum,mie mi-ai placut.Eram sigura ca nu ai sa ma dezamagesti. Te-am votat de pe toate telefoanele de care am dispus,dar......nu stiu unde ti-au fost prietenii. Eram sigura ca vei ajunge in finala asa cum sigur era si Andi. Oricum,sunt sigura ca ai fost deja luat in colimator de cine trebuie si viitorul tau este asigurat in acest domeniu. Nu te lasa. CAPUL SUS si antrenament mai mult pe linia miscarilor.

cum se numeste melodia 1:10 ?? :D:D:D

melodia din minutul 1:10 se numeste : Nas & Damian Marley - Patience

unul dintre cei mai buni :* :* :* :* :* imi pare rau ca nu s-a calificat..... :( oricum Felicitari pentru talentul pe care il are !!! :* melodia din minutul 1:10 se numeste NAS & DAMIAN MARLEY - PATIENCE

el merita sa castige, e cel mai bun dupa aprerea mea...

Adrian Paun a fost uimitor,sunt sigur ca multi l-au preferat dar na...

Melodia de la 1:10 se numeste Nas & Damian Marley - Patience.

Bravo, Valentin! Ai avut un moment memorabil.
Imi pare rau ca nu esti in finala. :(

Cum se numeste prima melodie >> :D ??

Felicitari Valentin Paun ai fost cel mai tare dintre toti

Felicitari .. Ai fost preferatul meu :D

prima melodie va rog
cum se numeste ? :|

melodia de la 00:47 e cea mai tare .. cum se numeste plss :D:D ... ??

cel mai tare a fost VALENTIN PAUN dintre toti...eo zic ca merita sa intre in finala:|imi pare rau pt el ....IMI spuneti cum se numeste mell de la 1:36 va ROGG

melodia de 1,36 nu o mai cautati ca nu o gasiti o sa apara dar mai tarziu....

NU MAI CAUTATZI MEL DE LA 1,36 NU ESTE PE PIATZA O SA APARA CURAND...

trebuia sa merite locul 1

nu a aparut mel 1;36 va rog mult zicetimi cum se numeste

imi spune si mie cineva mel 0 ;47 cum se numeste va rog

BRAVO VALENTIN PAUN! DUPA PAREREA MEA MERITAI MULT MAI MULT DECAT FINALA.....ESTI GROZAV....IMI PARE RAU CA NU AI FOST ALES.....M-AM DISTRAT MULT LA TOATE MOMENTELE TALE, ESTI FOARTE ORIGINAL SI .....ESTI CEL MAI TARE!!!!!

Bravo Valentin!! Adrian Tutu nu merita sa castige dar toti s-au luat dupa povestea lui si l-au votat din mila..ca tine sunt putini oameni...esti original si ne surprinzi cu fiecare aparitie a ta..Poate iti incerci norocul si editia aceasta.. Poate romanii destepti o sa isi dea seama cine are cu adevarat talent si te vor vota! Oricum votul meu cu siguranta il vei avea daca revii! :)

tutu ce a facut,sa plans si de mila lau votat nu a fost cel mai bun,Valentin P nu era NR 1 dar totusi sa ne gandim

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More