luni, 25 aprilie 2011

42 comentarii:

esti cel mai taree:X:X:X: te iubewsc:X:X:X:X:X:X:X,m-ai lasat cu gura cascata.....eu am doar 14 ani....dar mi-au dat lacrimile cand te-am ajutat....sa-ti dea dumnezeu numai lucruri bune in vita shi sa ai grija de copilul shi sotia ta....pentru ca sunt foarte frumosi amandoi:X:Xcu drag denisa.....dennidenn

ma inclin si te felicit pentru prestatia ta,prezenta scenica si talentul cu care esti inzestrat.este o munca titanica in spatele acestui moment.felicitari !!!

un talent adevarat am ramas masca auzind vocea ta i mi pare rau ca nu ai castigat dar cum au spus si din juriu ai toata viata inainte si cosidera emisiunea ca o poarta de deschidere pt viitorul tau mult succes in continuare.cristina anglia

stie cineva cine canta pisesa asta ???nu imi aduc aminte nicicum :( Multumesc!!!

bravo te-am apreciat de cand ai aparut la preselectie ai o voce superba meritai locul intai .........succes mai departe

Salutare! Melodia cantata se numeste Boyz II Men - End Of The Road... a fost fenomenal pacat ca talentul nu este apreciat si ca nu a castigat...

esti un mare talent,pacat ca nu ai participat la romanii au talent

Abia astept sa achizitionez primul tau CD!!!! Cu certitudine, din punctul meu de vedere, TU trebuia sa fi castigatorul! Mult succes in continuare!!!

te iubesc esti cel mai tare

ESTI TARE RAU DE TOT VALENTIN PACAT CA NU AI CASTIGAT TU DE CAND TEAM VAZUT LA PRESELECTI MIAI PLACUT MULT SA AI ANCREDERE IN TINE SI SA MERGI MAI DEPARTE TE ADOR ABIA ASTEPT PRIMUL TAU ...CD SA TE AJUTE DOMNUL .DORINA GERMANIA.

ASA SE NUMESTE TALENT INNASCUT ... 3 DE bRAVO :D

esti cel mai bun si ai fost cel mai bun dintre toti.esti foarte talentat tine-o tot asa!

in sufletele a milioane de oameni din tara si nu numai TU esti castigatorul, multa bafta si succces in tot ce faci, caci sigur numele tau de acu inainte se va face auzit... toate cele buna , cu admiratie catalina, husi, jud. vaslui.

MELODIA APARTINE FORMATIEI BOYS 2 MEN IAR DINU VALENTIN TREBUIA SA CASTIGE PENTRU CA ARE MARE TALENT.... PUBLICUL A VOTAT DIN MILA PENTRU ADRAIN TUTU EU SUNT UN MARE FAN HIP HOP DAR LA BAIATUL ASTA NU AM VAZUT NICI UN TALENT IAR PE VIITOR VETI VEDEA CU TOTII CA BAIATUL CHIAR NU ARE TALENT

FELU CU AI INTERPRETAT ACEASTA PIESA MA FACUT SA PLING CHIAR AI VOCE DE MARE STAR... BRAVOOO!!!

CANTI FOARTE FRUMOS,ITI DORESC SA AJUNGI ACOLO UNDE MERITI.PACAT CA NU AI CASTIGAT.

ESTI EXTRAORDINAR, M-AI IMPRESIONAT PANA LA LACRIMI
TE-AI NASCUT SA FII ARTIST.
TE ADOR SI ITI DORESC O VIATA FRUMOASA, DEOARECE CARIERA DEJA AI INCEPUT-O
CU STIMA , CESARINA

M-ai impresionat pana la lacrimi.
esti extraordinar, te-ai nascut sa fii artist
iti doresc o viata frumoasa,deoarece cariera deja ai inceput-o
te ador , imi placi enorm, esti superb
cu stima cesarina

ai o voce absolut minunata:X:X...mult succes pe mai departe!

MERITA SA EI PREMIUL PACAT TE IUBESC AI UN TALENT EXTRAORDINAR...

Ai reusit sa ma impresionezi cu fiecare piesa pe care ai cantat-0.de fiecare data mi-au dat lacrimile si mi s-a facut pielea de gaina precum Andrei. Sper din tot sufletul sa ai o cariera de succes, ca cei de la casele de muzica sa promoveze un adevarat talent si nu toate fufele care arata bine si nu canta nimic. Esti foarte modest si simpu, iar asta da un plus la talentul tau. Sper ca Andra sa se tina de cuvant, sa faceti acel duet si astfel sa iti fie a doua rampa de lansare. Mult succes si asa ca si ceilalti astept si eu sa iti cumpar CDul.
Oameni buni nu lasati acest talent sa piara in necunoscut!

un adevarat talent , un om simplu care a aratat Romaniei cat de talentat poate fi , un om de apreciat si asa cum a spus si juriul te vad undeva unde nici tu nu-ti poti inchipui...acolo unde meriti ...si sper din tot sufletul ca cat mai curand sa te aud pe scena romaneasca ...:)pentru mine esti CASTIGATOR!!!

cu siguranta trebuia sa castigi tu,ai fost mult mai talentat decat castigatorul..iubesc vocea ta si cu siguranta o sa iti cumpar un CD daca il vei scoate.Esti preferatul meu si ai fost de la inceput..am plans la "cat de frumoasa esti" :*:*

m-am bucurat asa mult cand am vazut un om asa talentat cu voce divina am ramas masca mai rar mi-a dat dumnezeu sa vad pe cineva sa cante asa live sa ridice pana la 5 octave. bravo valentin ti-am tinut pumni si sper ca in continuare sa nu te opresti aici

POT SA SPUN CU MANA PE INIMA CA IMI PLACE MAI MULT DECAT ORIGINALUL. CHIAR AI CANTAT PIESA ASTA MULT MAI PROFUND DECAT BAIETII DE LA BOYZ II MEN. FELICITARI!

La melodia lui Tristariu ... am ramas profund impresionat .... dar la Boyz II Men - End Of The Road ... am ramas blocat si mai nou am aflat si eu de o piesa superba ... bravo si tine-o tot asa MERITI mult mai mult ... cu stima si respect Marian din Galati

Esti cel mai tare.Nu conteaza ca nu ai castigat competitia Romani au Talent .Eu sunt sigur ca in vitor vei ajunge mare Bafta!Cosmin din Baia-Mare

cea mai tare melodie locu 1

bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ESTI NUMARUL 1.FOARTE MULTI AR TREBUI SA-TI DEA CU SARUT MANA BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Valentin Dinu este un adevarat talent!!!In cel mai scurt timp garantez ca va ajunge un super cantaret!!!Bafta!!!Georgian de la Baia-Mare

Michael Jackson canta melodia daca nu ma insel.Talent 1000%.

foarte frumos.felicitari Dinu esti foarte talentat si cu siguranta mi-as fi dorit din toata inima sa castigi tu.esti cel mai bun si bafta in continuare.bravo

Nu ma mai satur de vocea ta...persoanele din jurul tau sunt binecuvantate :)

Foarte super canti bafta la romani au talent care incepe acuma 2011 :D:-h

da cizelat de protv si mai ales de miahai petre asta e trebuie sa fi si mai dur cateodata dar uitate tot respectul si sper sa nu se pearda

BRAVO ROMANIA SA VADA SI ALTIIIIIIIIIIIIIIIIIIII CE POATE

Chiar daca nu ai castigat meritai acest lucru ai cea mai minunata voce dintre toti concurentii FELICITARI

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More