sâmbătă, 2 aprilie 2011

11 comentarii:

Este genial!!!! Trebuia sa fie in finala! Am inteles ca este un concurs de talente. A fost votat spectacolul.Alin este un adevarat artist.Regret ca nu-l cunosc sa-i spun asta direct.Nimic nu este intamplator in viata.Mult curaj Alin!!!

Alin, ai fost cel mai tare din seara asta, dar traim in romania si in seara asta am vazut ca s-a promovat mediocritatea, de asta nici nu ai avut vreo sansa sa mergi in finala.
Oricum nu asta este important, important este ceea ce faci si ceea ce iti doresti tu, cu sau fara pro tv-ul ... asta, tot departe o sa ajungi, asa ca tine capul sus si fa ceea ce stii tu cel mai bine, mai devreme sau mai o sa se vada cine este cu adevarat talentat.
Mai ca imi venea sa arunc tv-ul pe geam cand am vazut rezultatele finale ..., mare pacat ..., dar numai Dumnezeu stie cine face cartile la protv ... asta ... si ce interese mai sunt in joc.

PS pt protv: cu sau fara emisiunea asta tot mascarici ramaneti ....

ar fi meritat sa treaca mai departe. clar. nu stiu cum s-a votat in halu asta...

Alin...ai fost super bun in show.Bafta mai departe!

baiatul foarte bravo......cred ca cel mai mult din semifinalisti mareita sa fie in finala!!!!!!!!!!!

ai fost cel mai bun alex toata scoala te regreta andra...nu a votat adevaratul talent a votat pe aia pt k erau mai multi ne vedem la scoala luni toti regretam aseeara cand team vazut am plans fiind ca nu ai trecut oricum TU ESTI CEL MAI BUN!!!bravo

Emisiunea se numeste: "Romanii au talent" ... Asa fiind, cum oare sa-nteleg, ca un copil care-si demonstreaza talentul la cote inalte ... "in stare pura" (M.P.) ..., nu si-a avut locul, intr-o selectie ce a depins de un juriu de la care astepti competenta extrema in decizii?!!! ...
Andi Moisescu si Andra primiti din partea mea un MARE "X" ... Definitiv! ... pe care, mi-as dori sa vi-l acorde si realizatorii emisiunii. Tot, definitiv ! Nu va aflati acolo, pentru a afla lumea cat sunteti de cumsecade si cat spirt de gasca aveti, impotrivindu-va opiniei unui om din alcatuirea caruia face parte fibra talentului... adica MIHAI PETRE !
Decideti acolo nu doar propulsia spre o suma mare de bani, ci, schimbari de destin radicale ... Ori, mai ales cu asta, nu se poate juca nimeni!
In orice caz, mi s-ar parea absolut firesc, ca realizatorii sa corectez aceasta intristatoare gresala, iar cei doi sa-si inteleaga gresala, cerandu-si scuze public, fata de ALEXANDRU ALIN IMRE ... Copil-Minunat, din partea mea un marea, mare BRAVO !!!

Deci copilul asta are talent......Ar fi trebuit sa fi ales in finala.,....parerea mea.....Il imita la perfectie as putea adauga.....soooper talent......Bv tie Aline!!!!!

Copilul asta e prea tare!Il admir sincer!Imi doresc sa l mai vad!

Nu la votat in finala pentur ca akikai erau mai multi copii si ziceau sa dezamageasca un copil ca sa nu dezamageasca un intreg grup
PS MU_IEEEE ROMANI AU TALENT

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More