sâmbătă, 2 aprilie 2011

67 comentarii:

BRAVO ADRIANE ASA TER VERAU PARKA TURA ASTA AI MAI MULT CHEF DE VIATA DA PRIAM DAT AI FSOT FAORTE TRIST AKUM AI FSOT CEL MAI BUN ESTI THE BEST FRATE IMI DORESC SA CASTIGI UH NU OCHELARISTU ALA

!sa traiasti adriane mult sa faci ce sti sa faci tu mai bine sa ne "in"canti ...si pe deasupra frumoase mesaje poti transmite prin ce compui singur !! multumim Esti un "erou"

asa fratee... mai cu viata bravo iti tin pumnii sper sa castigi, si nu uita:,,zambeste chiar si cand iti este greu``... app zuper melodia ;)

bravo se vede k ai talent si stii cu adevarat ce e viata..felicitari

canti absolut superb ....sper din tot sufletul sa castigii si sa ramai acelasi care esti in fiecare zi mult succes :*

esti foarte talentat adria am sa te votez in continurare fiindca meriti deoarece tu esti cel mai bun .poop

esti tare adrian felicitari si tine-o tot asa caci parintii tai vor fi si de acum inainte alaturi de tine:*:*:*

bravo un adevarat talent al Romaniei mi-as dori din suflet sa te vad in continuare....ma-i facut sa fiu mandra k sunt romanca multa bafta.......

esti cel mai tare,sper din suflet sa castigi,sa-ti ajute d-zeu....

Bravo !!! :X Imi plake foarte mult cum cantii ! piesa e tare :X:X Succes in continuare si sper sa castigi pentru ca meritsi:*!

Esti cel mai tare Adrian sunt foarte bucuroasa fiindca mergi mai departe deoarece meritii sa castigi fiindca esti unicat imi place foarte mult de tine si ai o voce minunata. Multa bafta in continuare, te pupik

imi place la nebunie de tine :xx supeer tare :D sper sa castigi si in finala locul 1 pt k meriti cu adevarat :x eu vreau sa vb cu tine..personal :p poate o sa citesti comentariile noastre si o sa ne raspunzi :p un id de mess ceva..!! te roog :"> :x:x

SUPER!!!!!!!!!! SPER SA CASTIGI TU!!!!!!!! SI EU SUNT TOT DIN FOCSANI!!!!!!!!! OLIVIA

bafta frate ai kantat super bafta si sa te ajute dumnezeu

bv iesti super bafta frate si sa te ajute dumnezeu an continuare si fi atare

a exagerat un pic cam mult andra cand a zis ca te vede ca un eminem al romaniei...nu vreau sa te deranjeze ce iti zic, dar esti departe de a semana cu eminem(inafara ca esti alb;))):P). adevaru e ca ai talent. succes si numai bine. salut.

a fost cool ce ai facut bravo vreau sa fi asa de invingator si in continuare

sper sa castigi esti bun oricum sunt sigura ca vom mai auzi de tine drama vietii tale am traito si eu si nu mam dat batuta zambeste si capul sus

Bravooo!:X cel mai frumos:X

Bravoo:X cel mai frumos!

Felicitari!!! te-am sustinut si o sa te sustin in continuare;) avem incredere in tine si stim ca locu 1 din marea finala este al tau:P>:D<:*:*. Mult Succes!!

"ochelaristu'" asa cum zice ala de la primu' comment, e cu adevarat bun ce canta el e muzica.

brovo adrian sa sti ca te sustin si ca mai impresionat din prima dat cand team vazut si sa sti ca te iubesc moolt.imi pare rau de parinti tai...si sa sti ca eu vreau ca tu sa castigi mnu altii.......te iubesc mult si sper ca sa mai auzim de tine .....esti una dintre cele mai frumoase ppovesti pe care am citit-o o citesc si o voi citi mereu ......te iubesc

Cel mai bun din lume
BRAVO BRAVO BRAVO
Sti si breackdance
esti the best adriane

tot ce spunne e ca te iubesc...sa ai grija de tine....<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
felicitari pt aseara a fost de'a dreptul minunat...

ESTI SUPERB SI O VOCE LA FEL DE SUPERBA ...........ESTI CEL MAI BUN DIN ROMANIA........CU SIGURANTA TU VREI CASTIGA....MERITI FOARTE MULT,,,,....ESTI UN DRAGUTZ SI TINE-O TOT ASA....
TU VREI CATIGA.......

MIRELA-IULIANA[SV]

bffff nu uita ai fani care te adora!!:X:X:X:XX:*:*:*:*:*:*

Fetlcitari frate...
Cel mai buuun:X
Succes!!!!

bravo frate tot asa !! ce faci uh merita respectul pe care lai obtinut de la noi romanii succes in tot ce faci si sa stii in totdeauna sa nu uiti ca te sustinem

Bravo Adrian pentru ceea ce faci.Sper sa vastigi tu marele premiu:*..M-a impresionat foarte mult ceea ce faci si din toti semifinalistii,tu ai cea mai interesanta poveste de viata si o voce minunata:* sa te ajute Dumnezeu si parintii tai care te vegheaza de acolo de SUS:*...MULTA BAFTA SI SA DEA DOMNUL SA CASTIGI MARELE PREMIU.Tu chiar il meriti:*:*:*:)

bravo adrian esti cel mai tare....sa o ti tot asa sh moolt succes pe viitor:*

bravo Adrian! Esti cel mai talentat si ce mai frumos din tot concursul.Sper sa catigi! Meriti locul 1 cu adevarat din toate punctele de vedere!!Noi te vom vota!!MULT SUCCES:*:*:*:*

sunt de acord cu tine "anonim" sa nu castige ochelaristul ala....oricum Adrian se va pregati cuceva splendid pentru finala:D

il iubesk :X:X:X:X:x primiu romanii au talent in mainile lui :x

super plang de fiecare data cand te vad am un baetel si nu imi pota imagina cat de greu ii este fara mine asa cred ca si parintilor tai le este greu sa fie acolo sus si tu singur sa te vada cat suferi fara ei si sa nu te stranga in brate sa iti spuna suntem fericiti de tine sper sa ai sansa sa castigi si indiferent de raspuns sa sti ca sunt convinsa ca vei avea de castigat in viata

Te-am votot in acea seara ! :) BRAVO Adrian ,meriti sa castigi!>:D<
By UnVisAlMeu

bravo:x
ai vot:)
succes in continuareeE:x

Draga Ady esti un baiat foarte talentat si foarte frumos si meriti cu adevarat sa castigi locul 1 in marea finala.Noi te vom vota cu siguranta si speram sa nu castige ochelaristul de narcis pentru ca tu esti 100000000 mai bun decat el.Mult SUCCES!!! Noi iti tinem pumnii!!*:*:*:*

Esti foarte tare Adrian..........iti doresc sa ajungi cat mai departe.....canti foarte frumos....si tu esti foatre dragut.......

bravo adrian ai fost cel mai bun te-am votat aseara sper sa castigi meriti asta sa stii

tot respectul pentru tine pupici din spania

tot respectul pentru tine tineo tot asha si multzi pupici din spania din partea lui bianca

Adrian Tutu ii cel mai tare:X:X:X
Sper sa castige concursul,pentru ca merita
Ii doresc mult succes si votati-l cu toti pe Adrian Tutu.
Eu l-am votat:D:D:D.
Adrian esti cel mai tare:*

omulee esti belea !
e belea melodia..sincere condoleante ... tineo tot asa cu melodiile !
chiar esti un Eminem al romaniei !!
felicitari !!:X

felicitari iubire! esti ca si copilul meu. Imi place ambitia ta. felicitari! Parintii tai sunt sigura ca sunt mandrii de tine de acolo de unde sunt si ca te ocrotesc. Sa mergi inainte orice ar fi. Toata stima pentru tine. Ar trebui sa invete si altii. Succes in continuare!

bv fratele meu da doamne sa castigi in finala io sunt cu tine si da e chiar frumos mesaju si cantecu bft in contunuare

nu am auzit o voce mai frumoasa!!!!!!!!!o sa ajungi mai departe unde niciun roman nu a ajuns, o sa ne reprezinti, pe noi romani!!!te admir nespus de mult deci nici nu am cuvinte in care sa te descriu si pe tine dar si vocea ta de aur!!!cred ca noi toti iti multumim ca te-ai inscris la acest show, dar tot odata te si rugam su te mai inscri si la altele!!!
te iubesc nespus!!!


AM TOT RESPECTUL PENTRU TINE!!!!
MULT SUCCES!!!!!!:-d:-d:-d

nu mai am cuvine >>>>>dek ReSpect pentru tine si tot cea ce faci:D bravo tine-o tot aasa:D no comment

bravoooooo...esti cel mai bun si imi doresc ca u sa fii castigatorul.te felicit!!!!:))bravo

bravooooooo.....esti cel mai bun si imi doresc ca u sa fii castigatorul.te felicit:)):))bravo

Canti superb..esti un baiat care a trecut prin multe si peste multe..esti un exemplu de viata pt romanii de pretutindeni..ai toate sansele sa castigi pt ca Romani te iubeste si doreste sa te auda si sa te vada in continuare.FELICITARI!!!

bravo imi placi foarte mult

EsTy c3l may thar3:X:X:X:X:X
Sper sa castigy:*:*:*:*

asta e cantaret nu ca puya si alti x-(
bv te sustin

frate esti tare si x ce ar fii tu esti castigatorul. de cate x te ascult jur ca plang.bafta in finala

esti adorabil...te iubim.premiul e al tau simt eu asta....multa bafta in continuare...
tine-o tot asa esti original...baftaaa

mi-a p[lacut foarte mult meriti sa castigi:X id meu biba_biank

BRAVO ADRIANE ESTI CEL MAI TARE

deci...dupa parerea mea melodia asta a fost prea adevarata...sper ca toti cu mic cu mare sa respectam cea ce a zis el. Meriti pe deplin sa castigi orice concurs la care participi cu vocea si cu creatia ta. Condoleante si BRAVO din partea mea si a grupului meu de prieteni

Adian esti cel mai tare!dintre toti participantii de la romanii au tanlent,tu mi-ai placut cel mai mult.Bvo,tine-o tot asa!

bravo bravo bravo felicitari si sa ai grija de voce ta si talentul tau super

indiferent daca vei castiga sau nu..tu vei ajunge depare!!!!!!dar sa fim sinceri..TUTU merita sa castige!!!!!bravo esti incredibil!!!un model pt toti adolescenti!!!!FORTA TUTU:x:x:x:x:x:x:x:x!!!!!!!!!!!!!!!!the best!!!!!!:X:X

esyi tare fi in continuare...tineo tot asa caci lumea e rea ...FI TARE SI PRIVESTE INAINTE...

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More