vineri, 18 februarie 2011

18 comentarii:

NU SE VEDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:)) :)) :)) :)) :))

tare dar daca ei sau ele se gandeau ca o sai ia cineva in considerare pt asta nu mai comentez...dar totusi e tare am ras de nu am mai putut

si asta e Talent???... Cautati si voi un cantaret, un dansator, un designer, un pictor, nu bullshit`uri de genu...

E Jalnic fratiilor daca pentru ROMANIA chestia asta e talent... Ma uitam cu niste prieteni Francezi care au ras si cu curu de Romani... Frate... Talentati sunt cei din Juriu... nu cei care apar pe scena... de ce nu Luati 2, 3 oameni la fel ca din juriu??? sa vada lumea ca la noi in tara chiar exista talent... nu 3 "Veverite" care dau din cur...

mi se par super tari..au avut curaj..nu ca altii..sa stea sa se uita la ei si sa rada...moa ce a faut ala...bravo lor...felicitari....nu au talent soarta..dar au facut oamenii sa rada..asta e cel mai important:|....poti sa..fii tu cel mai frumos si cel mai destept..dak nu te place publicu..degeaba....

nu se vede am auzut de ei darcepacatcca nu ii putem vedea

super tare mia plact foarte mult de petruta o cunosc si stiu cei poate capu e destepta si are talent

:))=))cei mai tari m-au facut sa rad

cum se numeste ultima melodie pe care o canta "shakira"?

super tare bafta maine in semi finale

Am picat de pe scaun =)))))))))).

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More