sâmbătă, 26 februarie 2011

27 comentarii:

foarte frumos mi-a placut bv iei

Am crezut ca cei care au facut Conservatorul nu au ce cauta la acest concurs, decat cei cu talent nativ!
Si oricum nu mi se pare un talent! E o voce comuna de conservator!

Voce comuna??? Canta mai bine ca solista de la Nightwish. As vrea sa vad studenti sau absolventi de conservator care pot canta asa. Mai bine tine-ti parerile stupide pt. tine, ca habar nu ai ce inseamna sa poti sa canti piesa asta la fel cum canta ea.

Daca dumneavoastra credeti ca oricine termina conservatorul canta asa va inselati.Ascultati prima data vocea din acest videoclip dupa care ascultati solista trupei Nightwish cantand LIVE aceiasi piesa si o sa observati o diferenta mare.

Daca dumneavoastra credeti ca oricine termina Conservatorul poate canta asa va inselati.Ascultati melodia din acest videoclip dupa care intrati pe youtube si cautati solista trupei Nightwish cantand LIVE aceasta melodie... sa vedeti diferenta.

Nu este o voce comuna. Cred ca poate concura oricand cu Traja Turunen. E minunata. Cand o aud, mi se face pielea de gaina, ma trec fiorii! Este foarte talentata si merita sa o cunoasca o tara intreaga! Nu a participat cu o melodie clasica ci cu rock simfonic...Daca niste anti-talente se pot arata tarii intregi, ea de ce sa nu se afirme? Poate, vorba cuiva, o aud cei de la Nightwish si o coopteaza! Felicitari!

si daca faci conservatorul o sa canti si tu la fel? of viatza

"Anonim spunea...
Am crezut ca cei care au facut Conservatorul nu au ce cauta la acest concurs, decat cei cu talent nativ!
Si oricum nu mi se pare un talent! E o voce comuna de conservator!

1 MARTIE 2011, 05:15"

ESTI PE LANGA...PACAT CA NU SUNT MAI MULTI CA TINE SA FACEM DE-O HORA SI SA VA TRIMITEM PE TOTI LA UN DUSH CU CIANURA DE APATRIZI CE SUNTETI.

BRAVO DOAMNA; RESPECT

super..indiferent daca a facut consevatorul ..e muzica rock e ceva diferit..are o voce supeba ..felicitari..e cea mai buna voce femenina pina acum la acest concurs suces..si bafta!

parerea mea e ca o melodie o piesa este reusita daca reuseste sa atinga acea parte sensibila din fiecare iar la mine sia facut efectul bravo ei si respect ptr ceea ce face sa faca in continuare ca face foarte bine si cine stie poate o aude cineva bravooooooooooooooo

Senzatzional!!! Nu sant adept la asemenea genuri de melodii dar acesta ptr mine inseamna BRIOOOO!!! Succes Doamna in continuare.

foarte frumos.nu ma satur sa ascult. Doamna sunteti intradevar talentata.

sincer .. eu nu am observat mare diferenta intre vocea ei si vocea tarjei

ESTI ATA DE PROST, INCAT CREZI CA, LA CONSERVATOR, ITI IMPLEMENTEAZA AIA, TALENTU', CU JAPCA.

TOT RESPECTU' PT DOAMNA. SUPERBA VOCE. CEA MAI BUNA DIN CONCURS.AM REASCULTAT-O DE N. ORI. BAFTA IN CASTIGAREA CONCURSULUI !

joce buna...
dar nu e o profesionista...
va rog ascultati melodia cantata de nightwish...nu se compara cu vocea tarjiei sub nici o forma..
are o voce superba dar nu se compara nici vocea si nici interpretarea cu cea a formatiei nightwish

a fost un moment subilim, noroc cu tehnica actuala, care ne permite sa-l revedem, FELICITARI din tot sufletul!

este minunata...are o voce superba aceasta doamna...nu ma mai satur sa o ascult...este cea mai buna din concurs si merita sa castige.

Eu nu am vazut-o in semifinala. Ce sa intamplat cu ea?

ne va incanta din nou in aceasta seara in ultima semifinala sper doar sa ramana la acest gen sa nu schimbe pe ceva gen time to say godbye sarah brightman stuff etc...sa raman pe nightwish sau nush altele in genu epica within temptation etc.
eu unu am votat si o voi vota si azi :d chiar a cantat f bine aceasta melodie super grea !
pt cn zice ca nu seamana nu se compara ... iti spun eu de ce datorita faptului ca doamna a cantat singura fara trupa intr-o sala cu lumini de cacao cum e si acum in sediu ala unde se fac semif.(saracie toata lumea face ce face asa parca la lumina unui bec nu tu spectacol de lumini sa fie mai intuneric sa dea `spotlightul` pe artist etc etc zic asta ca sunt obisnuit cu alt standard sa zic asa m-am uitat la america`s got talent 5 sez. si sa vedeti acolo organizare scenica jocuri de lumini show adevarat) Ia imagineazati tu cum ar fi fost sa o vezi intr-o atmosfera de concert cum esti obisnuit cu nightwish(ex concertu the end of an era ) totul mai in intuneric si dupaia sa fi izbucnit tot felu de lumini efecte speciale etc etc ....
din pacate am un `feeling` ca nu o sa treaca mai departe dupa cum vedeti si aici `lumile este proaste bre` zic ca ce domle are conservatoru` si daia canta da apropo nui singura care a studiat/za muzica in concurs .... da in fine lumea rautacioasa , si plus e un gen care nu merge la prea multi ro` din cauzele astea nu cred ca o vor vota sper sa iasa pe 3-4 si sa o aleaga juriu doar din pur egoism adica vreau sa mai am prileju sa o ascult si in finala!:D

pacat ca nu a mers mai departe in finala, merita pe deplin

pacat ca nu a mers mai departe in concurs, merita pe deplin

are voce mai buna decit in cintecul original, vocea se potriveste perfect cu melodia. BRAVO!!!

Chiar are voce mai buna decit solista de la NightWish, ar trebui sa le trimita clipul, poate fac o versiune cu ea. Sigur, mai trebuie sa lucreze un pic ca sa fie mai sigura pe ea si sa perfectioneze interpretarea, dar per total, chiar asa cum e acum, tot e mai buna decit solista NightWish. BRAVO!

asta da talent sa fi mai bun ca si originalul

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More