vineri, 18 februarie 2011

Smiley: "Sunt mandru ca sunt roman dupa ce am vazut cat de talentati suntem" VIDEO EXCLUSIV!

Smiley: "Sunt mandru ca sunt roman dupa ce am vazut cat de talentati suntem" VIDEO EXCLUSIV! Smiley, colegul lui Pavel Bartos la "Romanii au talent" ce va fi difuzat incepand de astazi la Pro Tv, de la ora 20:30 a vorbit intr-un interviu acordat special pentru www.protv.ro despre cel mai asteptat show de anul acesta.
"Romanii au talent, mi se pare ca ai nostri sunt mai talentati decat ai lor si sunt si mai multi decat ai lor. Asa mi se pare mie poate sunt subiectiv, ca sunt roman si ma simt bine si dupa ce am vazut ce talente sunt in tara ma simt si mai bine ca sunt roman", a spus Smiley.

Cat despre momentele care l-au impresionat cel mai mul, Smiley a povestit: "Sunt multe momente care m-au impresionat, din mai multe puncte de vedere sunt unele momente impresionante din punct de vedere al talentului, altele ale non-talentului".

Asa ca ar fi bine sa nu ratezi "Romanii au talent" ce va fi difuzat astazi, de la ora 20:30, iar daca vrei sa afli mai multe despre show urmareste interviul acordat de Smiley.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More