miercuri, 16 februarie 2011

Smiley si Laura Cosoi sunt talentati la gatit! FOTO

Smiley si Laura Cosoi sunt talentati la gatit! FOTO Vineri, 18 februarie, la Pro Tv, de la 20:30 incepe cel mai asteptat show "Romanii au talent", de aceea vedetele trustului Pro vor sa-si arate cu ce talenete sunt inzestrate.
Smiley – prezentator alaturi de Pavel Bartos al emisiunii “Romanii au talent
- gateste
"Mi s-a spus de multe ori ca sunt un talent in bucatarie. Am fost pasionat de gastronomie de cand eram mic. Intram mereu in bucatarie in timp ce mama mea gatea pentru ca eram curios sa vad cum se desfasoara intregul proces. Din pacate nu gatesc foarte des, pentru ca nu am timp, dar atunci cand o fac, imi iese foarte bine. Cel putin asta imi spun prietenii!"

Laura Cosoi
– actrita in serialul “Mostenirea” de la ProTv
-decoratiune interioare
-gateste
“Gatitul ma relaxeaza, de asta imi place sa intru in bucatarie ori de cate ori am ocazia. Ciorba de loboda, care este preferata mea, imi iese cel mai bine. De curand am inceput sa fac cornutele, dupa o reteta a bunicii mele. Andrei este disperat cand simte mirosul pentru ca sunt atat de bune incat ar manca o tava intreaga!
De curand am descoperit si decoratiunile interioare. Atunci cand mi-am cumparat apartamentul l-am refacut de la zero, si m-am implicat in tot ce in inseamna design interior. M-am documentat foarte mult din revistele de specialitate si de pe Internet si mi-am dat seama ca acest domeniu ar putea insemna pentru mine mai mult decat o pasiune!"


Oana Cuzino - “Ce se intampla, doctore?
- deseneaza si sa picteaza
“De mica, m-au fascinat picturile facute de tatal meu care a studiat pentru o perioada artele plastice. Imi placeau culorile, uleiurile, vopselurile si sevaletul pe care le gaseam in camera lui de lucru si pe care le aveam la dispozitie cand imi doream sa ma joc. Astfel ca aceasta joaca mi-a colorat viata si m-a ajutat sa ma relaxez in mod creativ. Imi place sa abordez peisaje intr-un stil suprarealist, iar cele mai multe dintre picturile facute de mine le-am daruit din tot sufletul oamenilor dragi din viata mea. Pot spune ca aceasta pasiune este ca o traditie transmisa din tata in fiu in familia noastra, asa ca acum ma bucur experimentand pictura alaturi de fetita mea, Naomi.

Octavian Strunila
- "Mostenirea
- canta la acordeon

“Am primit primul acordeon de la Mos Craciun cand aveam 4 ani. La inceput nu mi-a placut deloc. Imi venea sa-l arunc pentru ca simteam ca nu o sa pot lega doua sunete. Prin liceu, cand mi-am dat seama ca muzica atrage fetele, m-am reapucat de acest instrument.Cant si acum si sunt putini cei care stiu asta despre mine.”  

Andreea Esca
- Stirile ProTV
- picteaza
"Imi place sa pictez. Imi place sa fac diverse colaje pentru prieteni in care sa imbin fotografia cu pictura. Iubesc mult culorile. Este o placere sa stau vara impreuna cu Alex si cu cei mici in ateleierul nostru <<de creatie>>. Venim toti cu idei si suntem mandri cand rezultatul este apreciat. Ne plac lucrurile facute de mana noastra."


Amalia Enache - Stirile Noptii de la Pro Tv
- talent de povestitoare
“Inceteaza, ca iar ma faci sa plang. Ai un fel de a povesti lucrurile astea, intamplarile de viata ale orisicui, ca apoi sunt toata ziua buimac si ma gandesc numai la ce mi-ai spus tu”, imi zicea deunazi un prieten bun. Asta imi zic oamenii, ca as avea un talent de povestitoare si ca-i prind imediat, mai ales cu istoriile emotionante. Ca am un fel de carlig al vorbelor cu care ii agat si ii fac sa empatizeze imediat. Si ca as avea acest dar de mica, mi se tot spune. Tin minte ca imi placea enorm sa spun poezii la serbari si ca masuram daca a fost bine sau nu atunci cand cel putin 2-3 mamici din sala erau scaldate in lacrimi la final. Mai sunt cativa dintre apropiatii mei care insista sa-mi spuna ca si cand scriu ceva, de exemplu povesti de prin vacantele mele, ii agat la fel de tare, ii bag in poveste si ii tin cu mine pana la capat. O foarte buna prietena zice ca cel mai mare talent al meu este acela ca “vad” oamenii. Ca ii citesc foarte usor, ca ma conectez imediat cu ei, ca le si castig increderea pe nestiute.

Culmea e ca eu cred ca principalul meu talent este sa ascult povestile oamenilor, nu neaparat sa le spun. Poate ca e acelasi lucru. Le aud atat de bine incat stiu apoi, ca la desen, unde sa pun mai multa culoare, ce tuse trebuie ingrosate si care sunt perspectivele. Cert este ca oriunde m-as afla, absolut oriunde, cineva se va aseza mereu langa mine si va incepe, parca din senin, sa-mi povesteasca viata lui, secrete, nebanuite intimitati. O fi un talent si asta?

Mie mi-ar fi placut sa am voce si ureche muzicala, nu m-ati mai fi dat jos de pe scena! Mi-ar fi placut sa am talent la pictura. Si la actorie. Poate de aceea si pun muzica, culoare si putina tehnica teatrala in cuvinte, sa compensez cumva.

Ce stiu sigur e ca nici un talent nu trebuie ignorat. Ca e parte din noi si ca daca nu-l folosim e ca si cum din corpul nostru n-am folosi o mana, un picior, un ochi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More