miercuri, 23 februarie 2011

Robo, un baiat talentat la dans, dar si la desen! Vezi AICI desenele lui! EXCLUSIV

Robo, un baiat talentat la dans, dar si la desen! Vezi AICI desenele lui! EXCLUSIV Robo, tanarul din Lugoj in varsta de 27 de ani care a impresionat juriul si publicul in prima editie e emisiunii "Romanii au talent", pe langa faptul ca este foarte talentat la dans mai are o alta pasiune, desenul.
Desenul este un alt hobby fara de care nu crede ca ar putea trai. “Cu ajutorul desenului am reusit sa inteleg lucurile pe care nu le intelegeam, iar lumea a luat o forma mai ampla, realitatea fiind mai impodobita cu detalii pe care nu le observasem pana atunci".

"O alta pasiune este sa compun muzica, pasiune prin care gasesc un mod de exprimare universal cu toate formele de viata ce ne inconjoara. Eu zic ca am avut noroc cu astfel de parinti care m-au sustinut in tot ceea ce am vrut sa fac pana acum cu pasiunile mele”
, a declarat Robo.

Convinge-te si vezi mai jos cateva desene facute de Novac Cristian Dorian (Robo)!










3 comentarii:

Nici acum nu pot crede ca acest baiat a desenat aceste imagini. Sincer, sunt prea perfecte. Are mare talent.

dc nu crezi e foarte tare...

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More