vineri, 4 februarie 2011

Andra: Moda nu inseamna sa ne imbracam toti la fel

Andra: Moda nu inseamna sa ne imbracam toti la fel Si-a schimbat foarte mult stilul vestimentar in 2010, iar pentru asta cititoarele Perfecte.ro au desemnat-o "Fashionista anului". "De cand colaborez cu celebra stilista Dana Budeanu, look-ul meu s-a schimbat in bine. Nu e doar parerea mea, toata lumea imi spune ca noul stil ma reprezinta. Este mult mai expresiv, mai natural si mai feminin", a spus Andra.
Crezi ca e nevoie sa investesti sume mari in haine pentru a arata bine?
Nu merg pe ideea ca trebuie sa cheltuiesti sume uriase pe haine, dar cred ca trebuie sa ai si niste lucruri de foarte buna calitate in sifonier. E greu sa mimezi eleganta fara calitate, iar asta, de multe ori, inseamna si un pret mai ridicat.

Mai porti hainele vechi sau ai renuntat complet la ele?

La unele renunt destul de repede, pe altele le port mai mult timp, depinde. In general, le cam schimb, dar asta se intampla in mod treptat.

Ai in garderoba haine pe care nu le-ai purtat niciodata?

Daaaaaa, cred ca toate femeile au asa ceva. Ce e mai amuzant e ca uit complet de ele, adica pe unele nu le imbrac fiindca, odata ajunsa cu ele acasa, parca nu-mi mai plac la fel de mult ca in magazin, iar pe altele nu le port fiindca uit ca le am, le imping fara sa-mi dau seama in spatele raftului si le gasesc dupa luni de zile sau chiar ani.

Citeste si restul interviului cu Andra pe www.perfecte.ro.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More