luni, 25 aprilie 2011

21 comentarii:

Mie mi'a plaqt de Cosmin Agache:X:x:x:x

este prea talentat baiatul dar imi pare rau de narcis

GROAZNIC....zici?....dar tu ce poti face ca sa arati cat de bun esti prietene? ai tu curajul sa iesi in fata a 22 de milioane de romani? sa iesi cu ceva..."groaznic" sa impresionezi un continent intreg....poti face oare si tu la fel?..gandeste-te bine prietene...te asteptam la editia 2 daca ai ceva de aratat cu adevarat!

Cosmin Agache impreuna cu Adrian Tutu sunt preferatii mei... sunteti cei mai tari baieti...iar tu Cosmin sa o tii tot asa si o sa ajungi departe prietene:)

Cosmine esti un pericol ptr noi botosaneni .te sustinem in continuare si vrem sa castigi la concursu ala de cei mai buni beatboxeri de la Cosmin prietenu lui Vasile colegatu

dmne prea extraordinar face baiatu beatbox mai ales sunetul de roboti cei care zice ca e groaznic sau spun numai prosti :-@ ar vrea ei sa faca ca el !!!:)

vaaai cand facea :pupupupupup sau cum facea , ma cacam pe mine de ras :)))
dar e super tipu !

Prea misto mie mia placut mai mult partea cu meele mele mele ala :)) smecher rau :X ;))

super tare tare tare rau de tot! as vrea si io sa fac ka el :X :X . mia plk parte cu dedicatia :]] si : pupupup upupu upupuppu :X imi place cum au dansat :X rob0+cosmin= preferatii mei [super cool] bravo! tineo tot aja

care zice ca e groazinic mah? dar ce poti face tu mah ca sa fie mai misto? Atat poti spune? "Groaznic!" pai tu auzi cate zgomote poate scoate baiatul asta, si cat de legate sunt intre ele? Mai citeste si tu ceva!

e tare tipu zici k e o masina de beatbox in plm e prea boon

talent pur. ganditi-va ce ar putea face daca ar avea si o pregatire adecvata!!!!!!!!!!!!!!
sper sa fie cultivat acest fenomen de beatbox mai mult in tara noastra. avem nevoie de lucruri noi si senzationale, fara a fi teribilisti! asta e unul din lucrurile care trebuie promovate

foarte tare cel mai tare tip!:D

cel mai urat talent ce lam vazut:|

super tare frate tineo tot asa...esti bestial etc etc!!!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More